Heb je een vraag over verzendkosten, levertijden of andere vragen? Kijk dan in onderstaand overzicht met veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij, bel of mail ons dan gerust.
Bezorgen
Hoe snel bezorgen jullie?
Verzenden binnen Nederland:
Voor 23:30 uur besteld (op werkdagen), is de volgende dag in huis*.
Let op: je kunt bij ons ook kiezen uit andere bezorgmomenten!!
Verzending naar België
Iedere bestelling voor 20.30 uur op werkdagen wordt nog dezelfde dag verstuurd via Bpost. Bij bestellingen in het weekend, is de standaard bezorgdag dinsdag.
*Uitzonderingen:
Als het ons niet lukt om het de volgende dag te bezorgen, laten we dat altijd weten. Onze pakketjes tot 10 stuks passen in de brievenbus, dus je hoeft niet thuis te zijn, wel zo gemakkelijk.
Bestel je meer, dan is het een pakket en kun je ook kiezen voor een bezorgdag en tijdstip.
Er zijn natuurlijk wel wat uitzonderingen. Die hebben we hieronder voor je op een rijtje gezet.
De uitzonderingen: waarom het soms iets langer duurt?
• *Bestel je op zaterdag of zondag (tot 18.00 uur), dan krijg je het maandag in huis.
• Als we het te druk hebben, passen we onze bezorgtijden aan. Rondom de feestdagen kan dat bijvoorbeeld gebeuren.
• Wij bezorgen niet op officiële feestdagen.
• Heel soms is er een storing in ons magazijn of software en dan kan het soms langer duren.
Wat zijn de verzendkosten?
Voor Nederland en België rekenen we een kleine bijdrage in de verzendkosten: €3,50 per pakketje
Gratis verzending is vanaf 35 euro.
Volgens de track and trace code is mijn pakketje bezorgd, maar ik heb niets ontvangen?
Heel vervelend, onze excuses! Helaas gebeurt dit wel eens bij DHL. Neem zo spoedig mogelijk contact met ons op en wij zorgen voor het starten van een onderzoek. Als dit te lang duurt of het pakket is zoekgeraakt, dan versturen we het pakketje opnieuw!!!
Kan ik ook extra instructies doorgeven bij mijn bestelling?
Helaas is dat niet mogelijk. Bij DHL is alles strak georganiseerd. Je kunt bij de bestelling wel aangeven waar je het wilt ophalen of wanneer je het wilt laten bezorgen. Dat helpt al enorm!
Handig om te weten: bij kleine bestellingen tot 10 stuks gaat jouw pakketje gewoon door de brievenbus. Dat is wel zo handig!
Wat als mijn pakket niet compleet is of foutieve artikelen bevat?
Is er iets mis met je bestelling? Onze excuses. Bel of mail ons en wij zorgen voor een goede oplossing!
Retourneren
Heb je een bestelling ontvangen en wil je dat retourneren, dan is dat uiteraard geen probleem. Je kunt je bestelling retourneren binnen 14 dagen na ontvangst van je pakketje.
Voorwaarde voor een retour is dat de verpakking van onze producten ongeopend moet zijn.
Controleer direct bij ontvangst of je alles in goede orde hebt ontvangen en alles naar verwachting is.
Ben je niet tevreden over de levering van je order of is het artikel niet in orde? Wij doen er alles aan om je weer blij te maken. Mail ons via info@shair-filters.nl.
Hoe kan ik retourneren?
Wij bieden een eenvoudig retourproces aan. Bij iedere zending ontvang je een pakbon (= ook retourformulier) en een retourlabel. Wat zijn de benodigde stappen:
- Stel ons op de hoogte van de retour via info@shair-filters.nl. Vul op het retourformulier de artikelen en de redenen in van de retourzending.
- De artikelen dienen in originele staat, onbeschadigd en in ongeopende verpakking te worden geretourneerd. Je kunt hetzelfde doosje weer hergebruiken, met ingesloten het retourformulier. Zorg ervoor dat het pakketje goed is verpakt.
- Plak het retourlabel op het doosje (over het oude etiket).
- Je kunt het pakketje kosteloos afgeven bij een DHL Parcelshop. Er is er altijd eentje in de buurt. Op het adreslabel worden de dichtstbijzijnde DHL-punten vermeld. Bewaar altijd je bewijs van verzending.
- Na ontvangst van de retour boeken wij binnen de wettelijke 14 dagen het totaalbedrag van de teruggekomen artikelen (inclusief verzendkosten indien de gehele bestelling retour komt) terug op je rekening. Zodra wij het hebben teruggestort op je rekening, ontvang je een bevestiging
Wat zijn de kosten voor retourneren?
Wil je een pakketje retourneren dan rekenen wij een kleine bijdrage van €2,50 per retour. Wij verrekenen dit bedrag met het retourneren van het aankoopbedrag.
Indien sprake van een foutieve levering of een andere klacht, dan vergoeden wij uiteraard de verzendkosten.
Betalen
Bij Shair-Filters Nederland kun je snel, veilig en betrouwbaar online betalen. We garanderen dat de betalingen in een veilige internetomgeving plaats vinden.
Hoe kan ik betalen?
Je kunt betalen op de volgende manieren:
- iDeal
- PayPal
- Handmatige overboeking
- Sofort Banking
- Mister Cash
Kan ik ook achteraf betalen?
Nog niet. Binnenkort bieden we ook deze mogelijkheid aan via Afterpay.